onsdag 4 maj 2011

Obligatorium

Inser att jag ju inte gör som jag blivit tillsagd - mina inlägg uppfyller ju inte kriterierna! Inga tydliga vad, hur och varför och inte heller länkar jag till annat i tillräckligt hög grad. Fan. Jag lyder ju inte.

Inför handledningen på torsdag:
Vad - jag käkar antihistaminer så att jag kan få gjort lite på Egon varje dag. Funderar över vad jag skulle kunna ersätta honom med, vad han står för, vad han skulle kunna tillverkas av istället. Försöker komma förbi de begränsningar min egen kropp sätter upp. Lite typiskt, det här.

Hur - jag använder skyddsvantar och jobbar bara lite varje dag. Funderar över varför jag känner att det måste bli klart, vad nu klart är. Är det för att jag inte kommer på något annat? Också ganska typiskt i så fall. Men jag vill ju göra detta!

Varför - vi kom överens i basgruppen att formulera om den frågan, så den lät mindre förhörsartad. Nu minns jag inte hur den skulle lyda istället. Skitsamma - jag förhör mig själv hela tiden, men jävligt anklagande röst. Varför är det viktigt att bli klar med det här? Jo, jag måste bevisa för mig själv att det går. Om jag inte vinner över den här jävla kroppen, kan jag lika gärna ringa Arbetsförmedlingen nu och böna och be om ett fas3-jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar