onsdag 11 maj 2011

Desperately seeking something

Gav mig i kast med den där jävla silvertejpen igen för att få klart Egon, innan jag avrättar honom nånstans. En liten film blev det och några bilder, men sen får det vara nog. 










Jag funderar på hur mycket jag klarar av att finputsa på filmen - är livrädd för att göra fel och att det ska skita sig  pga av till exempel för låg prestanda eller för litet utrymme på den här antika datorn.




Oavsett - Egon ska ut härifrån, vet bara inte riktigt vart och hur mycket jag ska bry mig om hans fortsatta öden. Om man betraktar honom som en illustration av hur konflikter sätter sig i kroppen borde jag kanske försöka följa upp det, men om jag istället betraktar honom som en gigantisk voodoo-docka, vars bubblor man kan smälla i takt med att man släpper sina konflikter och går vidare - ja, då borde jag bara dumpa honom. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar