tisdag 19 april 2011

Gestaltningsprojektet börjar ta form?

Efter en helvetisk natt, skulle jag önska att jag kunde utagera min konflikt med detta jävla pollenhelvete, men man ska ju som bekant välja sina strider.

Det kliar. Det kliar något så infernaliskt hemskt och jag vet inte vad jag ska göra. Antihistaminerna hjälper inte, vågar inte ta någon kortison, för trots att man får en paus, så återkommer kliandet i dubbel dos. Dessutom går man upp en massa i vikt, pga att man binder vätska och får ökad aptit.

Mina ben, fötter och händer blöder och lederna känns svullna och mitt tålamod är i botten och jag hatar, hatar, hatar det här. Dessutom jävlas mina tänder och käkleder med mig - varför i helvete har jag slarvat med bettskenan????? Det isar och ilar, lagningar krossas och ramlar ur, tänder går sönder, vet inte hur eller var jag ska tugga. Pga ilningar och trasig tand, tuggar jag snett och får ännu mer ont i käkarna. Fy fan, vad jag är trött på att vara jag.

Fötterna värker - hallus valgus, nageltrång och Mortons syndrom. Axeln är sträckt och nämnde jag att det kliar?????


Alla mina konflikter har satt sig i kroppen. Alla knutna nävar i fickan, alla år av kedjerökande på soffan, alla nätter av tandagnisslan och allt hat, all ilska, all frustration står nu skrivet i huden, i munnen och i fötterna.

Jag vet inte hur min gestaltning ska se ut, men jag har en idé. Nu ska jag bara snatta ihop material, för jag är naturligtvis pank som en jävla kyrkråtta efter all sjukskrivning, tjänstledighet, mediciner och utredningar. Tacka fan för frisktandvård, i alla fall.

Avslutar med att säga piss, piss, piss, piss, piss. Jävla förbannade skitpollen - gå och dö!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar